24 Ağustos 2010 Salı

Şiiriyat

Ne garip
Yazmak için mutlu bir şiir aradım;
.....
.....
.....
.....
.....
.....
Bulamadım.

I.A.

14 Ağustos 2010 Cumartesi

Mesela

Kız: Mesela sadece gencim ben,
Güzel değil...

Ayna:Böyle genellemeler yapmak için çok erken,

Kız:Olabilir...

Olric: Susmasın!

I.A.

31 Temmuz 2010 Cumartesi

NAAT

Kendi
mutlu sonumu
yazmama
izin vereceksen
tanrım,
Bırak da
O'nu
kendime
saklayayım...

I.A.

6 Temmuz 2010 Salı

Samsa

Yalnızlık tuhaf,
Ölüyor tüm böcekler yuvalarında,
Samsa dahil.
Ben bir kuyudayım rüyalarımda,
Bir bir toplayıp salıyorum ölüleri rüzgara,
Kelebek oluyorlar,
Samsa dahil değil.

I.A.

18 Mayıs 2010 Salı

Gevezelik...

Senin ağzından aşk mektupları yazıp,
Okuyorum kendime.
Ne kepazelik!

I.A.

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Soruların...

Basit cevapları vardı,
Üstüne basıp geçtiğin.

I.A.